"Utjecao sam se Allahu od dana nedaće (belaja) i dana golgote (avreta)!"

Bilježi Ibn Ebi Šejbe u svome Musanefu predaju od Ebi Rebaba da je čuo Ebu Zerra, radijjallahu anhu, kako tokom namaza, kojeg je oduljio na ruku'u i na kijamu dovi, pa smo ga upitali šta si dovio, odnosno čime si se Allahu utjecao? Pa je rekao: "Utjecao sam se Allahu od dana nedaće (belaja) i dana golgote (avreta)!"

Pa smo ga upitali a šta je to? Pa je rekao što se tiče dana nedaće (belaja) pa to je dan u kome će se sukobiti dvije skupine muslimana, pa će ubijati jedni druge, a dan golgote ili dan avreta je dan u kome će žene muslimanke da se razgolite i otkriju svoje potkoljenice – pa sam molio Allaha da me ne poživi da dočekam taj dan i da ne doživim to vrijeme, a vi ćete možda da ga i doživite. Pa je nakon toga ubijen Osman, a također desilo se nagoviješteno u vezi žena muslimanki na prostoru Jemena za vrijeme Hilafeta (vodstva) Muavije.

Pa je li se to dogodilo ili ne? Da, dogodila se fitna između Alije i Muavije, radijjallahu anhuma, da nam se svima Allah smiluje i pređe preko svega učinjenoga - on je KADAR svemu! Upitao je jedan loš (pokvaren) čovjek jednoga učenjaka o fitni koja se je dogodila između Alije i Muavije, radijjallahu anhuma!

Pa mu je odgovorio: O moj brate, ako je pogriješio Muavija, pa doista je Alija milostiv, a Gospodar Muavije i Alije je doista Milostivi, Samilosni!

Da, tako mi Allaha lijep li je ovaj govornik, to je bio događaj fitne u svakom pogledu, od toga su pošteđena naše ruke – ta neka i jezici budu takođe.

Kod Allaha će da se skupe parničari, i ja molim Allaha Milostivog, Samilosnog da oprosti njima i nama i da nas sve skupi u Džennetima nepreglednim!

Tako je govorio Ebu Zerr, radijjallahu anhu, svojim drugovima, a ja kažem dosita se je to dogodilo i ako je od toga Ebu Zerr, radijjallahu anhu, strahova, i strahova je od dana razgolićavanja, a danas su naše sestre muslimanke onako kako ih je opisao Ebu Zerr pa i više od toga, VELA HAVLE VELA KUVVETE ILLA BILLAHI EL-ALIJ EL-AZIM.

Vi svi vidite kako su muslimanke izašle po ulicama otkrivši svoje grudi, kose, ruke, potkoljenice –otkrile od svojih stidnih dijelova tijela i fitne!

Da tako mi Gospodara Kabe, sve se to dogodilo i čak više! Možda će neko reći a gdje se to dogodilo i šta je to više od navedenoga? Pa zar moj dragi brate ne čuješ ili ne čitaš o velikim svjetskim događajima poput izbora MISS SVIJETA, kada se tom prilikom biraju baš onakve žene kakve ih je opisao Ebu Zerr, radijjallahu anhu. Tom prilikom se gleda u cijelo njeno tijelo i njene ljepote te se od svih ti žena bira ona koja je sa najizraženijim spomenutim svojstvima.

Pa i u drugim prilikama se takođe prave i režiraju slične predstave, pa stvar je otišla tako daleko da svako od nas može to da vidi i na našim ulicama i putevima. Takođe, potpuno gola tijela se izlažu na morskim plažama i molim Allaha da pokrije i sakrije stidne dijelove tijela naših sestri muslimanki! AMIIIIIIIIIIIN
Priredio/la: Haqeeqatou Laa Khayaal Obrada: ISLAM, Put Istine

Primjedbe