Sufijski sejh o SELEFIJAMA!!!

Sufijski sejh o SELEFIJAMA!!!


--Ti ljudi su sasvim iskreno prihvatili Islam!
Njihova namjera,njihovo djelovanje je sasvim iskreno-kod njih nema lazi,nema prevare,nema petljanja,nema izmisljanja i nema pretvaranja...
To sto slijede,to slijede dosljedno-iskreno iz punog srca..!--

Ovo sto je rekao sufijski sejh o selefijama je ISTINA, no medjutim...kada kaze>ONI KUR-AN NE TUMACE!!!<

To znaci da su SELEFIJE bukvalisti ,da ne pridaju paznju ni djelic sekunde u tefsirenju Kur-ana..!Amentu billahi

To ujedno znaci da medju SELEFIJAMA neeeema tefsir Kur-ana..hmmmm


Eto ,posto su SELEFIJE tako lijepo i precizno,skoro neprimjetno upakovani u celofan BUKVALISTA, navodim primjer iz hadisa...

Ako čovjek ostavi shvatanje argumenata onako kako su ih shvatali selefi ovog umeta ima pred sobom jedan od dva pravca ili puta. Prvo, da ostavi ono što vrijedi i zamijeni s onim što ne vrijedi, da govori o vjeri po svom nahođenju, zapostavljajući tako govor ashaba, učenjaka iz generacija koje su došle nakon njih. A neispravnost tog puta je jasna svakom razumnom insanu. Drugi, da shvati određeni argument bukvalno ne gledajući na ostale argumente. 


Primjera radi, hadis kojeg je zabilježio Buharija, Muslim i drugi od Abdullaha ibn Mesuda, r.a., da je Allahov Poslanik,s.a.v.s., kazao: "Vrijeđanje muslimana je grijeh, a njegovo ubistvo je kufr." 

Ako bi ovaj hadis bukvalno shvatili to bi značilo da je bespravno ubistvo muslimana djelo koje izvodi iz vjere i da je počinoc tog djela nevjernik. 
Takvo tumačenje hadisa postaje kontradiktorno mnogom drugim argumentima. Jedan od njih su riječi Uzvišenog u suri Hudžurat: "Ako se dvije skupine vjernika sukobe (međusobno poubijaju)." 

Iako se desilo da su jedni druge ubijali Allah obje skupine naziva vjernicima.
Spajajući i pomirujući prividnu kontradiktornost i koliziju ovih ajeta učenjaci su kazali da spomenuti hadis ne ukazuje da je ubistvo vjernika kufr, već je to veliki grijeh koji zbog njegove veličine Poslanik naziva kufrom kako bi na taj način vjernika upozorio na težinu tog djela.


 Također, shvatanje hadisa kojeg velik broj ljudi pogrešno shvata, hadis kojeg su zabilježili Buharija i Muslim od El-Mikdada ibn Es-Sveda, r.a., da je rekao: "Kazao sam obraćajući se Allahovom Poslaniku,s.a.v.s., "Šta misliš da sretnem nevjernika, sukobimo se sa sabljama, odsiječe mi ruku sabljom, pa se skloni od mene za drvo, i kaže ´Ja sam prihvatio islam Allaha radi´, da li da ga ubijem?" Nakon što je izgovorio te riječi Poslanik je rekao: "Ne čini to." Pa sam kazao: "O Allahov Poslaniče, odsjekao mi je ruku, a zatim je to kazao." Pa mi je rekao Poslanik,s.a.v.s.: "Ne čini to, ako ga ubiješ, on će biti na tvom stepenu prije nego si ga ubio, a ti ćeš biti na njegovom stepenu prije nego je rekao te riječi."

Koliko je ljudi koji shvataju ovaj hadis na način da to znači da ga je ubio on bi postao(ono što je on bio)nevjernik!?

To bi značilo da je počinioc velikog grijeha nevjernik, a to nije stav Ehlis-unneta. Ispravno shvatanje ovog hadisa je: 

da ga je ubio njegova krv postaje halal zbog bespravnog ubistva muslimana (a i dalje je musliman), kao što je i krv ubijenog bila halal prije nego je prihvatio islam(dok je bio nevjernik), a krv ubijenog je postala haram zbog islama kao što je bila zabranjena krv ubice prije ubistva(jer je musliman). (Možda je malo poteško za shvatiti ali ako se pročita više puta mislim da će postati jasno) ( Pogledaj: Rijadus-Salihin s opaskama i izvedbom hadisa od Šuajba Arnauta, br.392, 152 str.)

Primjedbe