Posveti se robovanju Meni (Allahu)




Pričao nam je Abdullah, pričao nam je moj otac, pričao nam je Muhammed ibn Abdullah ibn Ez-Zubejr, pričao nam je Imran ibn Zaide ibn Nešit od svoga oca, od Ebu Halida El-Valibija, od Ebu Hurejre, radijallahu anhu, da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao:


"Rekao je Allah, tebereke ve'te ala: - Sine Ademov, posveti se robovanju Meni, srce ću ti bogatstvom ispuniti i riješit ću te siromaštva, a ako ne učiniš, srce ću ti učiniti zaokupljenim obavezama i ovim svijetom, a siromaštva te neću lišiti." (Tirmizi, Hakim – sahih)

Ispričao nam je Abdullah; kaže: Nama je ispričao moj otac; kaže: Nama je ispričao Džerir, on je prenio od Mensura, on od Hilala, a on od Ferve ibn Navfela El-Ešdžeija, koji veli:

"Bio sam komšija Habbabu, pa sam jednoga dana izlazio iz mesdžida, a on me je uzeo za ruku i rekao: - Čovječe, robuj Mu približavaj se Allahu čime god možeš, međutim najdraže čime Mu se možeš približiti jeste Njegov govor (tj. Učenje Kur'ana)." (Navodi ga El-Hakim u El-Mustedreku i kaže: Hadis je sahih, a Ez-Zehebi potvrđuje tu ocjenu)

Ispričao nam je Abdullah kaže: Nama je ispričao moj otac; veli: Nama je kazao Muhammed ibn Dža'fer, koji kaže: Ispričao nam je Šu'be i rekao: Čuo sam El-A'la'a da kazuje od svoga oca, a on od Ebu Hurejre, radijallahu anhu, od Allahova Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, ono što prenosi od svoga Gospodara, azze ve džel, da je rekao:

"Najmanje Meni treba pridruživanje, u odnosu na sve ortake. Ko uradi djelo u kom Mi nekog pridruži, Ja ostavljam njega i onog koga Mi je pridružio." (Ibn Madždže – sahih)

Primjedbe