Nunija al-Kahtani


Nunija al-Kahtani


نونية القحطاني
الإمام أبي محمد الأندلسي القحطاني

Nunija al-Kahtani
Imam Ebu Muhammed al-Andalusi al-Kahtani





يا منزل الآيات والفرقان *** بيني وبينك حرمة القرآن
إشرح به صدري لمعرفة الهدى *** واعصم به قلبي من الشيطان
O Ti, koji si objavio ajete i Furkan
Između Tebe i mene je svetost Kur'ana
Njime otvori srce moje ka spoznaji upute
I sa njim zaštiti moje srce od šejtana

يسر به أمري وأقض مآربي *** وأجر به جسدي من النيران
واحطط به وزري وأخلص نيتي *** واشدد به أزري وأصلح شاني
Njime olakšaj moje poslove i ispuni moje potrebe
I sa njim sačuvaj moje tijelo od Vatre
Njime olakšaj moje breme i očisti moju namjeru
I sa njim ojačaj moju snagu i popravi moje stanje


واكشف به ضري وحقق توبتي *** واربح به بيعي بلا خسراني
طهر به قلبي وصف سريرتي *** أجمل به ذكري واعل مكاني
Njime otkloni moje zlo i potvrdi moje pokajanje
I sa njim učini moj zavjet uspješnim, bez ikakva gubitka
Njime iščisti moje srce i očisti moju narav
Njime uljepšaj moj ugled i povećaj moj položaj

واقطع به طمعي وشرف همتي *** كثر به ورعي واحي جناني
أسهر به ليلي وأظم جوارحي *** أسبل بفيض دموعها أجفاني
Njime presjeci moju pohlepu i učini moje ambicije časnim
I sa njim povećaj moju bogobojaznost i oživi moje srce
I sa njim neka prolaze moje noći i moje udove učini žednim
I nakvasi moje trepavice obiljem suza

أمزجه يا رب بلحمي مع دمي *** واغسل به قلبي من الأضغاني
أنت الذي صورتني وخلقتني *** وهديتني لشرائع الإيمان
Pomiješaj ga sa mojim mesom i krvlju mojom, O moj Gospodaru,
I njime očisti moje srce od zlobe
Ti si onaj koji me oblikovao i stvorio
I uputio me ka fontanama imana

أنت الذي علمتني ورحمتني *** وجعلت صدري واعي القرآن
أنت الذي أطعمتني وسقيتني *** من غير كسب يد ولا دكان
Ti si Onaj koji me podučio i smilovao mi se
I učinio moje srce brižnim prema Kur'anu
Ti si Onaj koji me nahranio i napojio
Bez ikakve moje zarade, bilo rukom ili trgovinom

وجبرتني وسترتني ونصرتني *** وغمرتني بالفضل والإحسان
أنت الذي آويتني وحبوتني *** وهديتني من حيرة الخذلان
I Ti si me popravio, pokrio i pomogao
I obasuo me blagodatima i dobročinstvom
Ti si Onaj koji mi je pružio utočište i nagradio me
I izveo me iz zbunjenosti razočarenja i gubitka

وزرعت لي بين القلوب مودة *** والعطف منك برحمة وحنان
ونشرت لي في العالمين محاسنا *** وسترت عن أبصارهم عصياني
I posijao si u srcima ljubav prema meni
A naklonost Tvoja je iz milosti i ljubavi
I rasprostro si dobrodušnost prema meni među ljudima
I sakrio moj grijeh od njihovih očiju

وجعلت ذكري في البرية شائعا *** حتى جعلت جميعهم إخواني
والله لو علموا قبيح سريرتي *** لأبى السلام علي من يلقاني
I raširio si moj ugled među njima
Dok ih sve nisi učinio mojom braćom
A tako mi Allaha da su znali ružnoću moje nutrine
Ko god bi me sreo odbio bi da me poselami

ولأعرضوا عني وملوا صحبتي *** ولبؤت بعد كرامة بهوان
لكن سترت معايبي ومثالبي *** وحلمت عن سقطي وعن طغياني
I izbjegavali bi me i prezirali moje društvo
I navukao bih na sebe poniženje nakon počasti
Ali si Ti pokrio moje greške i nedostatke
I učinio neinteresantnim moj grijeh i moje nasilje.

فلك المحامد والمدائح كلها *** بخواطري وجوارحي ولساني
Sva hvala i zahvala pripada Tebi
U mojim mislima, mojim udovima i mom jeziku.

Nastaviće se inšaAllah...

Primjedbe