Nunija al-Kahtani 2


Nunija al-Kahtani 2


ولقد مننت علي رب بأنعم *** مالي بشكر أقلهن يدان
Gospodaru moj, doista si me obasuo mnogim blagodatima,
Ni na najmanjoj od njih ti se ne mogu u potpunosti zahvaliti.

فوحق حكمتك التي آتيتني *** حتى شددت بنورها برهاني
I to je doista od Tvoje mudrosti da si ih meni podario,
Sve dok nisi ojačao moju vjeru njenim svjetlom.


لئن اجتبتني من رضاك معونة *** حتى تقوي أيدها إيماني
Ako, Tvojom dobrotom, budem potpomognut Tvojom pomoći,
Tako da njena snaga učvrsti moju vjeru.

لأسبحنك بكرة وعشية *** ولتخدمنك في الدجى أركاني
Uistinu ću te veličati, danju i noću,
I u tami, moji će udovi Tebi robovati.

ولأذكرنك قائما أو قاعدا *** ولأشكرنك سائر الأحيان
I doista ću te spominjati, bilo da sjedim ili stojim,
I ostatak vremena, Tebi ću zahvaljivati.

ولأكتمن عن البرية خلتي *** ولاشكون إليك جهد زماني
I sakrit ću moje prijeke potrebe od ljudi,
I samo ću se Tebi žaliti u teškim vremenima.

ولأقصدنك في جميع حوائجي *** من دون قصد فلانة وفلان
I tražit ću Tebe u svim mojim potrebama,
Ne tražeći pomoć od bilo koga drugog. 

ولأحسمن عن الأنام مطامعي *** بحسام يأس لم تشبه بناني
I zasigurno ću prekinuti moja nadanja u smrtnike,
S takvom odlučnošću, neviđenom prije.

ولأجعلن رضاك أكبر همتي *** ولاضربن من الهوى شيطاني
Učinit ću da Tvoje zadovoljstvo bude moja glavna briga,
I doista ću protjerati šejtana iz svojih prohtjeva.

ولأكسون عيوب نفسي بالتقى *** ولأقبضن عن الفجور عناني
I sigurno ću zaodjenuti nedostatke moje duše, odjećom bogobojaznosti,
I uistinu ću zauzdati moju tvrdoglavost u činjenju zla.

ولأمنعن النفس عن شهواتها *** ولأجعلن الزهد من أعواني
I odvratit ću  dušu svoju od  prohtjeva,
I učinit ću da zuhd bude moj pomagač.

ولأتلون حروف وحيك في الدجى *** ولأحرقن بنوره شيطاني
I doista ću čitati harfove Tvoje objave u dubinama noći,
I svjetlošću njenom, spalit ću šejtana.

Primjedbe