NUH A.S


NUH A.S

Kur`anska prica o Nuhovoj ladji (Nojevoj barki), neka je mir na njega

23. Mi smo poslali Nuha narodu njegovu, i on je govorio: "O narode moj, Allahu se samo klanjajte, vi drugog boga osim Njega nemate ; zar se ne bojite?"
24. Ali su glavesine naroda njegova, koje nisu vjerovale, govorile: "Ovo je covjek kao i vi, samo hoce da je od vas ugledniji. Da je Allah hito, meleke bi poslao; ovako nesto nismo culi od nasih predaka davnih,
25. on je lud covjek, pa pustite ga neko vrijeme!
26. "Gospodaru moj," - rece on - "pomozi mi, oni me u laz utjeruju!"
27. I mi mu objavismo: "Gradi ladju pod Nasom paznjom i prema Nasem nadahnucu pa kad zapovijed Nasa dodje i voda na povrsinu zemlje izbije, ti u nju ukrcaj od svake vrste po par, muzjaka i zenku, i celjad svoju, ali ne one o kojima je vec sud donesen, i ne obracaj Mi se za nevjernike, jer ce, doista, biti potopljeni.
28. Pa kad se smjestis u ladju, ti i oni koji su uz tebe - reci: "Hvala Allahu, koji nas je spasio naroda koji ne vjeruje!"
29. I reci: "Gospodaru moj, iskrcaj me na blagoslovljeno mjesto, Ti to najbolje umijes!"
30. U tome su, zaista, pouke, a Mi smo, doista, stavljali na kusnju.

Primjedbe