Hisnul muslim - Dove iz Qur'ana i sunneta


Hisnul muslim - Dove iz Qur'ana i sunneta



وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِي عَنِّي فَإِنِّي قَرِيبٌ ۖ أُجِيبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ ۖ فَلْيَسْتَجِيبُوا لِي وَلْيُؤْمِنُوا بِي لَعَلَّهُمْ يَرْشُدُونَ
A kada te robovi Moji za Mene upitaju, Ja sam, sigurno, blizu: odazivam se molbi molitelja kad Me zamoli. Zato neka oni pozivu Mome udovolje i neka vjeruju u Mene, da bi bili na Pravome putu.

ادْعُوا رَبَّكُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْيَةً ۚ إِنَّهُ لَا يُحِبُّ الْمُعْتَدِينَ
وَلَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِيبٌ مِنَ الْمُحْسِنِينَ
Molite se ponizno i u sebi Gospodaru svome, ne voli On one koji se previše glasno mole.I ne pravite nered na Zemlji, kad je na njoj red uspostavljen, a Njemu se molite sa strahom i nadom; milost Allahova je doista blizu onih koji dobra djela čine.

Numan ibn Bešir prenosi da je Poslanik,sallallahu alejhi ve sellem rekao:“Dova je ibadet“* a zatim je proučio:

وَقَالَ رَبُّكُمُ ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ ۚ إِنَّ الَّذِينَ يَسْتَكْبِرُونَ عَنْ عِبَادَتِي سَيَدْخُلُونَ جَهَنَّمَ دَاخِرِينَ
Gospodar vaš je rekao: "Pozovite Me i zamolite, Ja ću vam se odazvati! Oni koji iz oholosti neće da Mi ibadet čine – ući će, sigurno, u Džehennem poniženi." (Gafir,60)

Ebu Hurejre prenosi da je Poslanik,sallallahu alejhi ve sellem rekao:”Nema ništa časnije kod Uzvišenog Allaha od dove” (Tirmizi ,3370)

Također, Ebu Hurejre prenosi da je Poslanik,sallallahu alejhi ve sellem rekao:”Ko ne bude molio od Allaha,Allah će se rasrditi na njega.“ (Tirmizi ,3373)

Primjedbe