Čovjek učini grijeh...


Čovjek učini grijeh pa zamoli: Gospodaru moj, oprosti mi grijeh! Uzvišeni

Allah odgovori: Moj rob učini grijeh, a zna da ima Gospodara koji grijeh
oprašta ili za grijeh kažnjava. Čovjek ponovo učini grijeh i zamoli: Gospodaru
moj, oprosti mi grijeh! Uzvišeni Allah odgovori: Moj rob učini grijeh, a zna da
ima Gospodara koji grijeh oprašta ili za grijeh kažnjava. Čovjek ponovo učini
grijeh i zamoli: Gospodaru moj, oprosti mi grijeh! Uzvišeni Allah odgovori: Moj
rob učini grijeh, a zna da ima Gospodara koji grijeh oprašta ili za grijeh
kažnjava. Čini šta hoćeš, već sam ti oprostio!

U ime Allaha, milostivog, samilosnog

Hvala Allahu, Koji poducava peru
,
Koji covjeka poucava onome sto ne zna. Hvala Allahu, Koji je one koji vjeruju
iz tmina na svijetlo izveo i na pravi put ih uputio. Neka je Allahov blagoslov
na Ucitelja koji upucuje najboljoj uputi, naseg vjerovjesnika
Muhammeda,sallallahu alejhi ve selleme.


Najuzvisenija znanost jeste spoznaja Allaha, a ona nas vodi spoznaji nacina
ispovjedanja vjere Njemu. Sto se više siri vjerska znanost, smutnje je sve
manje, a neznanje sve slabije. U hadisu se spominje:Vrijednost alima (znalca) u
odnosu na abida (pobožnjaka) jeste kao vrijednost punog mjeseca u odnosu na
ostale zvijezde.


MUDROST:
Upitao je Musa a.s. Uzvišenog Allaha o Njegovom svojstvu da Ga ne uzima
ni drijem ni san, pa je Allah s.w.t, objavio Musau, a.s.: "O Musa uzmi
dvije čaše i napuni ih vodom, te ih drži u svojim rukama i tako sa njima
obavljaj namaz cijelu noć." Musa a.s. je tako klanjao, pa kad bi pola
noci, Musa a.s. kleknu od umora i čaše mu skoro ispadoše, međutim ne prosu
vodu. Kad bi pred sabah, Musa a.s. ne mogavši više izdržati od umora zaspa pa
mu čaše ispadoš i prosu vodu. Allah s.w.t, se obrati Musau, a.s.: "O Musa,
ti nisi mogao sacuvati dvije čaše vode i to samo jednu noć, a šta bi bilo sa
ovim svijetom, kojeg Ja održavam, da samo na trenutak zaspem.!?" Rekao je
Hasan el-Basri, r.h.: "Ljudi kvare svoja srca sa šest stvari: ustrajavaju
u griješenju nadajući se da ima vremena za pokajanje, svakodnevno ukopovaju
mrtve, a pouku ne uzimaju, jedu opskrbu koju im Allah dž.š. daje, a ne
zahvaljuju Njemu, nezadovoljni su sa onim što im Allah dž.š. da od nafake, uče
islamsko znanje a ne rade po njemu i kad rade po onome što znaju, onda im fali
iskrenosti u djelima

Primjedbe